به چه شكل جراحت هاي پوست را با كانسيلر بپوشانيم؟

۸۹ بازديد

كانسيلر چيست

به چه شكل جراحت هاي پوست را با كانسيلر بپوشانيم؟

شايد تصور كنيد كه جراحت هاي پوستي را مي اقتدار با آرايش و پيرايش مخفي كرد البته اينگونه وجود ندارد. در واقع در‌حالتي كه شما روي آسيب هاي فيس تان كرم پودر يا اين كه رژ سيرتكامل بزنيد، آنان طولاني تر به ديده ميايند. براي اين خواسته بايستي از كانسيلر به كارگيري فرماييد. پيشين از اين كه پيرايش تان را ابتدا نمائيد، از پرايمر براي قابل انعطاف كردن پوست تان امداد بگيريد. بعد از آن كانسيلري به رنگ مات را برداريد و به روي آن بزنيد تا تماما محل جراحت تان را بپوشاند.

براي اينكه پيرايش شما ماندگاري بيشتري داشته باشد و به اصطلاح ماسيده نشود، بايستي مدام پودر فيس يا اين كه فيكساتور را در آخري مرحله پيرايش خويش استعمال فرمائيد.

 


اشتباهاتي كه نبايد مرتكب گرديد:

براي پخش كردن كانسيلر، براش را به نرمي روي پوست تان بكشيد. از زدن ضربات سفت دوري كنيد.
از كانسيلر به مقدار نيازتان استعمال نماييد. افراط در كانسيلر خير صرفا معايب پوست شمارا نمي پوشاند، بلكه تاثير منفي بر زيبايي تان نيز مي‌گذارد.
كانسيلر را بعد از كرم پودر به طور تان بزنيد.
كانسيلرهاي پودري از اين جهت كه نمي ماسند، دوام بيشتري روي پوست تان خواهند داشت.
از كانسيلرهايي كه به رنگ پوست تان نمي آيند، به شدت پرهيز كنيد.
براي پخش كردن آن به جاي دست از براش هاي كانسيلر به كارگيري نماييد.

چه‌گونه كانسيلر را به تحت ديده ها بزنيم؟

از‌آنجا‌كه حريم ديده پوستي نازك و بسيار حساس دارااست، بايستي محتاطانه با آن خلق نماييد. بهتر ميباشد كه براي پخش كردن كانسيلر به‌اين نواحي از براش هاي كانسيلر امداد بگيريد. ولي قبلي از زدن كانسيلر، به حريم ديده تان كرم بدور ديده بزنيد. يك سري دقيقه شكيبايي نمائيد، بعداز اين كه به طور كامل روي پوست تان گرد هم آيي، كانسيلر را به آن بيش تر نمائيد. شما مي بايست آن را به طور Vشكل بزنيد. به اين مضمون‌ كه كانسيلر را از تحت ديده تان مقدمه فرمائيد و آن را به صورت مثلثي تا زير ديده تان پخش نماييد.

زيرا پوست حيطه به دور ديده زياد جنبش ميكند بهتر ميباشد از استعمال بيش تر از حد از كانسيلر بپرهيزيد. به جاي اين عمل از يك كانسيلر مايع يا اين كه كرمي سبك استعمال نماييد. يا اين كه حتي ميتوانيد از كانسيلرهايي كه فقط براي حيطه به دور ديده درنظرگرفته شده اند ياري بگيريد.ز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.