به كارگيري از كانسيلر مورخ پيشين

۸۲ بازديد

۵+۱. به كارگيري از كانسيلر مورخ پيشين

كانسيلر چيست
شايد نتوان اين آيتم را به‌تيتر غلط رايج هنگام به كار گيري از كانسيلر اسم پيروزي. تمامي به‌خير ميدانند كه استعمال از اثاثيه پيرايش مورخ مصرف قبل چه عواقب خطرناكي در ادامه داراست. كانسيلر از آن گونه اسباب و اثاث آرايشي ميباشد كه بسته به مقدار عارضه‌هاي رخ استعمال مي شود و در‌صورتي‌كه صورتي نادر‌عارضه داشته باشيد، كانسيلر متعددي براي نهفته‌نگه‌داشتن عارضه‌ها نياز نداريد. در فيض احتمال دارااست هنگامي كه هنوز كانسيلر تمام نشده باشد، مورخ انقضاي آن تمام شود. در چنين قوانيني نبايد از چنين كانسيلري به كارگيري فرماييد، به اين دليل‌كه اسباب آرايشي مورخ‌مصرف‌پيشين پوست را ملتهب مي كنند. در سود در صورتيكه متوجه تغيير تحول رنگ كانسيلر شديد، بدون شكً كانسيلر را بدور بياندازيد.

كلام نهايي

اميد‌وار‌يم با دقت به توضيحاتي كه از اين يك سري نادرست رايج هنگام به كار گيري از كانسيلر داديم بيش تر متوجه گرديده‌ باشيد كه كانسيلر چه ميباشد و چه كاربردي دارااست. با اين توضيحات در شرايطي‌كه به انديشه خريد كانسيلر افتاده‌ايد سفارش ميكنيم نگاهي به كانسيلرهاي متفاوت در دكان اُردمي بيندازيد. اين كانسيلرها را از شايسته ترين برندها فراهم‌ كرده‌ايم تا خريد ريلكس و دلپذيري را تجربه نمائيد. براي كامل شدن اطلاعاتتان تلاوت نوشته‌ي‌علمي‌ي «كانسيلر چه ميباشد و شايسته ترين طرز كانسيلر زدن به چه فيس ميباشد؟» را به شما توصيه ميكنيم. در غايت نيز در صورتي‌كه غلط ديگري را براي استعمال از كانسيلر ميدانيد، در نصيب ايده ها با ما و ديگر خواننده‌ها ميان بگذاريد و از تجربه‌هاي موثر خويش بگوييد.

۵. ثبت نكردن كانسيلر با پودر ثبت كننده


آن مدل از كساني كه تا به امروز به‌نيكي در جريان نبودند كه كانسيلر چه چيزي است، بعداز شناخت با كانسيلر همت مي كنند تا شايسته ترين برند كانسيلر را خريداري كنند. البته حتي شايسته ترين كانسيلرها نيز ثبات لازم را ندارند و سفارش ميكنيم براي اين كه آرايشي بي‌عيب‌و‌نقص داشته باشيد بي ترديدً بعداز پوشش عارضه‌هاي فيس با كانسيلر، يك لايه پودر ثبت‌كننده بزنيد. اما دقت داشته باشيد كه به كارگيري از اين پودر حريم ديده پيشنهاد نمي شود. براي همين براي پوشش اين نواحي با پودر، اعتنا بيشتري فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.