با كانسيلر آشنا باشيد

۹۴ بازديد

كانسيلر چيست
چنانچه با كانسيلر آشنا باشيد و طريق به كار گيري از آن را بدانيد مطمئنا پس از آراستن رخ خويش، اعجاز آرايش و پيرايش را خواهيد روئت كرد!  كانسيلر را مي اقتدار تحت عنوان شايسته ترين نهفته كننده تيرگي ذيل ديده، لكه هاي پوستي، جاي جوش و ... ناميد. استعمال از يك كانسيلر مطلوب و كيفيت خوب قادر است كليد يك آرايش و پيرايش بي سابقه و فارغ از عيب و نقص باشد و به همين عامل ميباشد كه قصد داريم در‌اين نصيب نوع هاي متفاوت كانسيلر را به شما معرفي كنيم و طرز استعمال از آن را يادگرفتن دهيم. با زيبامون دات كام همپا باشيد.
 
چه گونه يك كانسيلر خوب گزينش كنيم؟ 


 
گزينش كانسيلر نيز مانند هر فرآورده آرايشي ديگر به مدل پوست شما بستگي دارااست.
در صورتي پوست كم آب داريد هيچ وقت در پي يك كانسيلر مايع كه در غايت وضعيت مات روي پوست ساخت مينمايد نباشيد! چون اين مات شدن ميتواند بي آبي پوستتان را تشديد نمايد و جلوه زيبايي بر روي پوستتان نخواهد داشن.
در‌صورتي‌كه پوستتان چرب ميباشد و منافذ بزرگي بر روي پوست خويش داريد نبايد از كاسيلرهاي كرمي يا اين كه استيكي به كار گيري فرماييد. چون اين كانسيلرها معمولا منافذ گشوده پوست را مسدود كرده و سبب ساز مي گردند تا اين منافذ بزرگتر و معلوم خيس روي پوست چشم شوند. علاوه بر اين درخشش و درخشان بودن اين گونه از كانسيلرها منجر ميگردد تا پوستتان چرب خيس و درخشان خيس چشم شود.
براي كانسيلر زدن ذيل ديده بدون شك مي بايست توجه داشته باشيد كه از كانسيلري به كار گيري فرمائيد كه يك تا دو مرتبه از رنگ پوستتان پر‌نور خيس باشد در غير اين چهره و به كار گيري از يك كانسيلر با رنگ بسيار پر‌نور ميتواند باعث ساخت بخش هاي بسيار سپيد و پر‌نور در تحت ديده شود كه ظواهر زيبايي نخواهد داشت!
 
معرفي اشكال كانسيلر آرايشي 
كانسيلر مايع 


 
اين دسته از كانسيلرها به لحاظ مطلوب مي رسند ولي بايستي بيان كرد به كار گيري از آنها فعاليت بسيار مشقت ميباشد!
كانسيلر مايع معمولا براي پوست هاي نرمال، كم آب، تركيبي و چرب مطلوب ميباشد و مي‌تواند يك پوشش خوب و قابل پذيرش را بر روي پوست توليد نمايد. معمولا اين دسته از كانسيلرها گونه هاي مختلفي داشته و ميتوانند در غايت وضعيت مات، ساتني، درخشان و ابريشمي را بر روي پوست ساخت نمايند.
كانسيلر مايع معمولا براي پوشش دادن جوش ها بسيار مطلوب مي‌باشند چون احتمال توليد كردن شرايط كيكي بر روي پوست به وسيله اين مدل از كانسيلر آرايشي بسيار نادر ميباشد و خلاف كانسيلرهاي خامه اي يا اين كه كرمي اصلا منافذ پوست را مسدود نميكنند. علاوه بر اين براي پوشش دادن چين و چروك پوست نيز بسيار مطلوب مي باشند چون بافت بسيار ظرافت را بر روي پوست توليد خواهند كرد. كانسيلر مايع كه در غايت وضعيت مات روي پوست ساخت مي‌نمايد معمولا ماندگاري بيشتري روي پوست دارااست.
 
كانسيلر استيكي 


 
اين مدل از كانسيلر معمولا براي پوست نرمال، كم آب و حساس تعيين مطلوب ميباشد و پوشش خير و خوبي را بر روي پوست ساخت خواهد كرد. اين دسته از كانسيلر در غايت وضعيت مات، ساتني و پودري را بر روي پوست توليد مي‌كنند. 
كانسيلر استيكي به جهت اينكه موقعيت نصفه جامد دارااست بدين نام ناميده ميشود و معمولا بي نياز از رنگدانه بوده و بافت كرمي و ضخيمي داراست. اين كاسيلر به جهت صورت خاصي كه داراست ميتواند به آساني منافذ پوست را مسدود نمايد و به همين برهان آيتم خير براي پوست هاي چرب يا اين كه تركيبي وجود ندارد.
 
كانسيلر كرمي 


 


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.