يك كانسيلر پر‌نور با بدن زرد رنگ

۹۱ بازديد

يك كانسيلر پر‌نور با بدن زرد رنگ به راحتي ميتواند رنگ آبي رنگ اين رگ ها را بپوشاند و پوست اين نصيب را يك دست جلوه دهد. ولي براي پوست هاي خيلي پر‌نور كانسيلر صدفي رنگ مطلوب خيس ميباشد. مي‌باشند اشخاصي كه پوست ذيل ديده آن‌ها فقط به يك پوشش خيلي جزئي نياز داراست كه به‌اين اشخاص پيشنهاد مي‌كنيم سراغ كانسيلرهاي استيكي بروند، يعني كانسيلرهاي جامد.
كانسيلر چيست
- درصورتي كه پوست خيلي روشني داريد مي بايست پر‌نور ترين رنگ كانسيلر را گزينش نمائيد.
- اين كانسيلرها لكه هاي تيره را محو ميكند. در شرايطي‌كه ميخواهيد تيرگي حريم ديده خويش را بپوشانيد از كانسيلر زرد رنگ استعمال فرماييد.
- چنانچه پوستي رنگ پريده داريد توصيه مي‌كنيم پر‌نور ترين رنگ را تعيين نمائيد. مي‌توانيد از عسلي قهوه اي پر‌نور(bisque) يا اين كه صورتي پر‌نور (light pink) به كار گيري نمائيد.
- البته درصورتي كه پوست تان مقداري تيره ميباشد سراغ رنگ هاي هلويي يا اين كه هلويي تيره برويد.
- اكثري از خانم ها لازم ميباشد براي تحت ديده از 2 تا 4 رنگ متعدد كانسيلر به كارگيري نمايند. آن ها بايستي اين رنگ ها را با هم ادغام نمايند تا بتوانند رنگي مشابه به پوست خويش را در بياورند. اما نخستين از همگي مي بايست از تصحيح كننده (كوركتور) استعمال نمايند و بعد از آن كانسيلر.

در حالتي‌كه سياهي ذيل ديده بيشتراز اندازه ميباشد
در شرايطي‌كه سياهي ها و كبودي هاي ذيل ديده بيشتراز اندازه باشد يك كانسيلر معمولي نمي تواند امداد چنداني نمايد. درين مواقع پيشنهاد ميكنيم سراغ تصحيح كننده هاي هلويي رنگ و صورتي برويد تا بتوانيد رنگ هاي پايين ديده را به طور كامل بپوشانيد و آن گاه سراغ يك كانسيلر با بدن زرد رنگ برويد تا بتوانيد روي تصحيح كننده پيشين را بپوشانيد و ذيل ديده را پر‌نور نمائيد. ولي در صورتي پوست پايين ديده هايتان به شدت سبز يا اين كه بنفش ميباشد نبايد از كانسيلر معمولي به كار گيري فرمائيد.

چه طور از تصحيح كننده استعمال نمائيد
براي پوشاندن سياهي هاي بيش تر از اندازه به كوركتور يا اين كه به عبارتي تصحيح كننده نياز داريد و آن‌گاه سراغ كانسيلر برويد، طريقه به كار گيري از كوركتور تفاوت چنداني با كانسيلر ندارد و صرفا مواد به فعاليت رفته در‌اين دو كالا ميباشد كه با هم تفاوت دارااست.
1. با يك رخ پاك فعاليت را استارت نماييد.
2. با مداد تصحيح كننده كناره داخلي ديده تا پايين ديده و نزديك مژه ها را رنگ بزنيد، يعني نصيب هايي را كه تيره ميباشد بپوشانيد.
3. اكنون اين رنگ ها را با انگشت ذيل ديده پخش نماييد.
4. رنگ كانسيلر مي بايست تماما با رنگ پوست هماهنگ گرديده باشد.
****
پس از زدن كرم پودر و پايين سازي با يك پودر سبك و بيرنگ پوست را بپوشانيد پودر زدن منجر مي گردد:
1- صورت يكنواخت خيس شود .
2- دوام آرايش و پيرايش شما طولاني تر شود.
3- روغن مازاد پوست را جذب مي نمايد و پوست را مات نشان مي دهد.
4- منافذ گشوده پوست را ميپوشاند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.