از ميان بردن پف نقاط متفاوت فيس

۶۱ بازديد

كانسيلر چيست
از ميان بردن پف نقاط متفاوت فيس
گهگاه ممكن ميباشد نقاظي از چهره مانند: ذيل ديده و … در گير پف و پستان گردد و يا اين كه حتي ممكن ميباشد به صورت مادرزادي اين پف توليد گرديده باشد، براي كمتر چشم شدن پف نقاط متعدد رخ در آغاز بايستي از هايلايتر و كانسيلز به كارگيري نماييد به سيرتكامل‌اي كه در آغاز پاره اي هايلايتر مي زنيم تا هاله‌اي از نوروروشنايي ساخت نمايد، آن‌گاه كانسيلر را طولاني تر مي كنيم.
پوشاندن قرمزي حريم بيني
در برخي از اشخاص گوشه‌هاي بيني به رنگ قرمز رنگ ميباشد و اين قشنگ چشم نمي شود، در‌اين موقع، كانسيلر شايسته ترين شيوه براي پوشاندن قرمزي حريم بيني ميباشد. در آغاز يه خرده كانسيلر را به حريم بيني ميزنيم و بعد از آن با پد آن را محو ميكنيم.
همان گونه كه مي بينيد، كانسيلر در زيبايي رخ و برطرف كردن ايرادهاي صورت نقش بسيار مهمي دارااست، پس بهتر ميباشد با كاربرد و نحوه به كارگيري از آن آشنا باشيم تا بتوانيم به راحتي چهره خويش را گريم كرده و قشنگ چشم شويم، اما پيشنهاد اينجانب اين ميباشد كه مدام از گريم رخ به كار گيري نكنيد، براي روزانه يك پيرايش بسيار ملايم داشته باشيد و براي ميهماني‌ها و مراسمات مختص، به طور رشته‌اي پيرايش نماييد، تا تمامي تغيير و تحول قيافه شما‌را احساس نمايند، قدردان كه يار دائمي ما مي باشيد.
كانسيلر كه دست آوردي تازه از دنياي جالب آرايشي و بهداشتي تحت عنوان يك متاع تخصصي آرايشي، گرفتاري اكثري از خانمهاي علاقمند به زيبايي بوده ميباشد، كانسيلرها دست آوردي نو از دنياي آرايشي و رهايي بخش شما از جاي جوش و جوش و آسيب رخ و لكوپيس هاي كوچك و پهناور ميباشد، درين نوشته‌علمي شما‌را با طريق به كار گيري درست از كانسيلر آشنا خوا‌هيم نمود.
پوست بي عيب و نقص مبنا و مبنا زيبايي فيس ميباشد. اما حقيقتا در بيش تر مواقع پوست از گزند اين عيب و نقص هاي ريز و درشت در امان وجود نداردكه در‌اين راستا مي قدرت دواير تيره يا اين كه لكه هاي نا خوشايند را از همين اشتباهات دانست.توليدها و ابزرا هايي به اسم كانسيلر يا اين كه محو كننده كه امروزه فراگير نيز گرديده اند مي‌توانند در مواقع بروز موردها روايت شده روي چهره به امداد شما بيايندو عيب متبوع را بر روي چهره از نظر همگان پنهان كنند البته اين محصول ها آرايشي نيز طريق به كار گيري درست مرتبط با خويش را دارا هستند كه درپي آنرا براي شما توضيح ميدهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.