كانسيلر قطور و كرمي

۷۲ بازديد

تطابقي بدون نقص ساخت فرمائيدگزينش تناژ رنگ مطلوب، يك كدام از نكات كليدي در روش استعمال از كانسيلر ميباشد. درهنگام پوشاندن لكه هاي ناشي از آفتاب، جوش ها و جاي آكنه ها، به‌دنبال يك كانسيلر قطور و كرمي باشيد كه به خير و خوبي با رنگ پوست تان همخواني داشته باشد. در صورتي رنگ كانسيلر شما خيلي پر‌نور يا اين كه خيلي تيره باشد، ممكن ميباشد به جاي پوشاندن نواقص، صرفا آن‌ها‌را مشخص و معلوم خيس نمايد. براين اساس مطلقا به تطابق رنگ ها اعتنا داشته باشيد. با رخ فارغ از پيرايش به يك مغازه اثاثيه آرايشي برويد. چهره فارغ از پيرايش به شما اين قابليت را ميدهد تا رنگ تماماً صدق را تعيين فرمائيد. از فروشنده مربوطه درخواست نمائيد تا در نور روز به طور تان نگاه نمايد و رنگ مطلوب را به شما توصيه دهد.

 كانسيلر چيست

 


نخست از كانسيلر به كارگيري كنيم يا اين كه كرم پودردر صورتيكه از كرم پودر مايع براي زيرسازي به كارگيري ميكنيد، كانسيلرتان را روي كرم پودر بزنيد؛ اينگونه كانسيلر از جايش جنبش نميخورد و بعد از آن ميتوانيد همگي چيز را با مقدار خيلي مقداري پنكيك در رمز جاي خويش اثبات نماييد. البته در‌حالتي كه به جاي كرم پودر از پنكيك به كار گيري مي‌كنيد اوليه كانسيلر بزنيد، چون پودر به اثبات و پايدار ماندن كانسيلر امداد خواهد كرد.

مقاله داراي ارتباط:  10 نكته براي به كارگيري از رژ لب مات به شايسته ترين صورت ممكنبيشترين ترازو پوشانندگي را با كانسيلر ساخت نمائيددر صورتي مي‌خواهيد بيشترين معيار پوشانندگي را با ياري كانسيلر به دست آوريد، به جاي به كار گيري از انگشت هايتان، آن را با استعمال از يك براش آرايشي با موهاي تصنعي به طور خويش بزنيد. براش كانسيلر در صورت ها و سايزهاي متفاوت موجود است، به اين ترتيب در حالتي‌كه ميخواهيد خيلي موشكافانه فعاليت نماييد، از يك براش با سايز خيلي كوچك استعمال فرمائيد تا بتوانيد با نوك آن ضربه بزنيد و تمامي نقاط ريز و نواقص چهره تان را مخفي نماييد. هيچ گاه كانسيلر را با حركات سنگين دست به طور خويش نزنيد، بلكه از آن به معيار ناچيزي در نواحي كه نياز داريد به كارگيري فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.