در مقاله‌ها گذشته در خصوص كانسيلر چه است؟

۸۰ بازديد

كانسيلر چيست


در مقاله‌ها گذشته در خصوص كانسيلر چه است؟ و چكار كنيم كانسيلر نريزد، مطالبي ارائه شد، البته در وضعيت كلي بايستي بدانيم كه براي چي بايستي از كانسيلر به كارگيري كنيم و چه تاثيري در مراحل آراستن ما دارااست. همان طور كه ميدانيم، كانسيلرها به عبارتي كرم پودرهايي مي‌باشند كه به طور فشرده، پر‌نور و حتي رنگي مي‌باشند و معمولا قبلي از به كارگيري از كرم پودر اصلي از آن به كارگيري ميگردد، ولي براي گزينش كانسيلر، مي بايست به پوستمان دقت كنيم كه در مقاله‌ها بعدي راجع‌به گزينش شايسته ترين كانسيلر اضافه حرف خوا‌هيم كرد.
در چه مواردي مي بايست از كانسيلر به كار گيري نماييم؟براي اينكه آرايش و پيرايش خوب و جذابي داشته باشيم، بايستي با گونه هاي اثاثيه آرايشي مثل كانسيلر، كرم پودر، پرايمر و ديگر مورد ها آرايشي، شناخت لازم داشته باشيم. از مهم‌ترين و پركاربردترين به كارگيري از كانسيلر مي شود به مورد ها ذيل اشاره كرد:
از در بين بردن ماه گرفتگيمتاسفانه برخي از اشخاص در بدو ميلاد، دارنده ايرادات مادرزادي از گزاره ماه گرفتگي مي باشند، كه برا ي پوشاندن اين عارضه و امثال آن، از كانسيلر در قبلي از پيرايش به كارگيري ميكنند. اما اشخاصي مي‌باشند كه از تتو خويش ناراضي ميباشند و بجاي تزكيه هميشگي آن، از كانسيلر به كارگيري مي‌كنند، يادتان باشد كه گزينش كانسيلر و روش به كارگيري از آن بسيار مهم ميباشد.
برطرف كردن تيرگي لب و دهنبرخي از خانم ها، بعلت هاي متفاوت، در حوالي لب و دهانشان تيرگي و لك موجود است، كه با به كارگيري از كانسيلر مطلوب مي‌توانند، آن تيرگي ها را از ميان ببرند. به كارگيري از كانسيلر در حوالي دهن و حتي روي لب، به ثبت آرايش و پيرايش و جالب شدن رخ، ياري بسزايي ميكند.
برطرف كردن پف و پستان به دور ديدهبرخي از اشخاص به طور مادرزادي يا اين كه بعلت هاي مختلف، در نزديكي چشمشان دارنده پف و پستان ميباشد كه با به كار گيري از كانسيلر مي‌توانند، آن اشتباهات را برطرف نمايند و فيس خويش را ديدني خيس كنند.
برطرف كردن قرمزي حريم بينيخانمهايي ميباشند كه دراطراف بيني خويش، قرمزي دارا‌هستند و يا اين كه حتي به خيال و خاطر آنفو لانزا، بيني آن‌ها قرمز رنگ مي گردد كه شايسته ترين شيوه براي پوشاندن قرمزي، به كارگيري از كانسيلر است. ولي بعداز به كار گيري از كانسيلر قطعا از پد براي پخش كردن و محو كردن آن استعمال فرمائيد.
برطرف كردن سياهي حريم و به دور ديدهبخش اعظمي از خانم ها، بخاطر  داشتن سياهي به دور ديده، مدام گلايه دارا‌هستند و از صورت خويش ناراضي مي باشند، يكي‌از شايسته ترين روش ها براي پوشاندن سياهي بدور ديده، به كارگيري از كانسيلرهاي سبك  باتناژ نارنجي رنگ ميباشد كه رنگ سياه و خاكستري به دور ديده را برطرف مي‌نمايد.
برطرف كردن جوش ها، لك ها،ككو مكبراي برطرف كردن جوش ها پيشين از آرايش و پيرايش، شايسته ترين فعاليت، استفاه از كانسيلر ميباشد كه جوش ها و لكه ها را مي پوشاند البته براي برطرف كردن آن‌ها، مي بايست گونه كانسيلر و رنگ آن را بشناسيم و از شايسته ترين آنان  براي پوشانندگي به كارگيري نماييم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.