رنگ پوست

لوازم ارايشي

رنگ پوست

۸۶ بازديد


با پيرايش 180 سكو تغيير و تحول نمائيدخيلي‌ها عوض اين كه رنگ پوست را يكنواخت نمايند با به كار گيري اشتباه از كرم‌پودريا كانسيلر پوست‌فيس‌شان را غيرطبيعي و ايرادهاي آن را بيش تر نمايان مينمايند در حاليكه كرم‌پودرزدن هم تكنيك‌هاي مختص خودش را داراست.روزنامه سيب سبز:  سيندا واتسون آرايشگر داراي شهرت نيويوركي ميگويد: انگيزه كرم‌پودر و ديگر كرم‌‌هاي پوشاننده تغيير تحول رنگ پوست وجود ندارد بلكه فقط انگيزه پوشاندن عيب و ايرادها و غيريكنواختي‌هاي پوست ميباشد تا پوست به طور كامل يك پارچه شود.

كانسيلر چيست
خيلي از ما دقيقا نمي‌دانيم كه چطور مي بايست كرم‌پودر را بزنيم كه صورتمان را غير طبيعي يا اين كه كهن سال نكند، خيلي‌ها به جاي‌اينكه رنگ پوست را يكنواخت نمايند با به كار گيري غلط از كرم‌پودريا كانسيلر پوست‌فيس‌شان را غيرطبيعي و ايرادهاي آن را طولاني تر نمايان ميكنند در حاليكه كرم‌پودرزدن هم تكنيك‌هاي يگانه خودش را دارااست. مقاله پايين را بخوانيد تا بدانيد نحوه اين خانم آرايشگر براي كرم‌پودر زدن چه مي‌باشد.
با اعتنا به جور پوست كرم‌پودر گزينش فرماييد
در حالتي كه پوست درخشان داريد
 افرادي كه پوست درخشان و شفافي دارا‌هستند يعني پوست‌هايي كه مثل آينه مي‌درخشند ولي گهگاه هم جوش‌هاي ريزي در آن چشم مي‌شود بهتر ميباشد پس از زدن ضد آفتاب منحصر پوست از پنكيك استعمال شود به دليل آنكه در‌اين مواقع پنكيك هم اقتدار پوشانندگي خير براي جوش‌ها داراست و هم اينگونه پوست‌ها را برنا‌خيس نشان خواهد اعطا كرد كه اما نبايد هيچگاه پنكيك را بدور ديده‌ها زد بلكه فقط با گذاشتن و برداشتن پد پوست را  بايستي يه خرده مات كرد.
در شرايطي‌كه پوستي كدر داريد
در صورتي پوستي كدر و دارنده جوش و همچنين لك‌هاي ارثيه از جوش داريد، نخست ضدآفتاب فاقد چربي خويش را بزنيد، بعد از آن از يك كرم‌پودر خوب كه امكان پوشانندگي خير و خوبي دارااست استعمال كرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانيد و با جنبش آهسته ضربه زدن آن را كاملا روي پوست بخوابانيد و در آخر فعاليت پيرايش هم پد يا اين كه به عبارتي ابر پنكيك را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن روي پوست، آن را مقداري از براقي به ماتي برسانيد.
در صورتيكه پوست چربي داريد
هنگام خريد كرم پودر قطعا به ليبل آن توجه كنيد كه روي آن كلمه ( oil free) يا (matt)مندرج باشد. در غير اين فيس خير صرفا براقي پوست شما‌را تشديد مي‌كند بلكه بايد خودتان را براي زدن جوش‌هاي بدتر فراهم كنيد. كرم پودرهاي مايع يا جامد با بيس آب و پنكيك‌هاي خشك گزينش خوبي براي استعمال روزانه شماست. در صورتي كه پوست‌تان نياز به يك پوشش قوي‌خيس دارااست قبلي از زدن كرم مايع با يك پد مرطوب يك لايه از فون خشك(آكوا) روي پوست‌تان بزنيد.
هنگام خريد براي آزمايش رنگ كرم‌پودر بايستي ۳رنگ در حدود رنگ پوست‌تان را روي خط فك ذيل خويش بماليد، سپس در روشنايي طبيعي مشاهده كنيد كه آيا هنوز خط آرايشي چشم مي‌شود يا اين كه خير؟ در حالتي كه رنگ صحيح را تعيين كرده باشيد خطي نبايد باقيمانده باشد. كرم‌پودري براي شما مطلوب ميباشد كه هنگامي به خط فك تحت ماليده شود، خط آرايشي در ميان گردن و فيس به وجود نيايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.