آرزوي خيلي‌هاست و مخصوصا بين خانم‌ها

۹۲ بازديد


برنا ماندن و شاداب به لحاظ وصال، آرزوي خيلي‌هاست و مخصوصا بين خانم‌ها، نادر نيستند آنهايي كه چنين آرزويي در رمز دارا هستند و چهت نيل به آن همت مي‌نمايند…در حالتي‌كه شما هم از همين مجموعه‌ايد با ما در 7 ثروت هم پا شويد و نكات و توصيه هاي زير را بخوانيد ...برنا ماندن و شاداب به حيث وصال، آرزوي خيلي‌هاست و مخصوصا بين خانم‌ها، نادر نيستند آنهايي كه چنين آرزويي در رمز دارا هستند و چهت نيل به آن سعي ميكنند…درصورتي كه شما هم از همين تيم‌ايد با ما در 7 ثروت يار و همدم شويد و نكات و توصيه هاي زير را بخوانيد …
كانسيلر چيست

سالگي براي خانم ها از آن سن هاي مرزي ميباشد. تعداد متعددي از خانم ها در اوايل ده سال سوم معاش شان در گير چالش مي گردند و حس مي‌كنند كه در هم اكنون سپري كردن روزگار جواني و ورود به دنياي ميانسالي مي باشند، خيلي از خانم ها سراغ جراحي هاي زيبايي و درما ن هاي برنا كننده مي‌روند تا بتوانند اثر سپري شد دوران را از روي فيس خويش تميز نمايند و برنا خيس از سن شان به حيث برسند.
مخفي كردن چين و چروك فيساشخاصي كه حريم ديده‌ها يا اين كه گوشه‌هاي لب‌شان چين و چروك دارا‌هستند بايستي بدين نكته دقت داشته باشند؛ هنگامي كه ليكوئيد فونديشن‌ها يا اين كه به عبارت ديگر كرم پودر را در نواحي محكم چهره (پيشاني، هر دو سيرتكامل‌ها و زنخدان) به موقعيت دوراني روي تمام سطح‌ها پخش مي نمايند بايستي باقي مانده آن را كه روي خودكار يا اين كه نوك انگشت‌هاست براي يك دست و يكرنگ كردن كل رخ، پايين ديده‌ها بمالند، زيرا هيچ‌وقت نبايد مواد را به‌طور بي واسطه روي نصيب‌هايي كه چين و چروك‌ها (يعني بدور ديده‌ها و خط خنده) موجود هست، بزنند. اين فعاليت منجر مي شود چين و چروك‌ها عميق‌خيس نشان داده شوند.
 
به چه شكل پف ديده را برطرف فرماييدكمبود خواب، معدود‌آ‌بي و حتي بعضا حساسيت‌ها مي توانند سبب شوند رگ‌هاي ضعيف خوني ذيل ديده يه خرده مايع تراوش نمايند و پستان‌هايي ساخت شود. همينطور هنگامي سن بالا مي‌رود، بافت‌هاي پوستي ضعيف‌خيس مي شوند و اين قادر است سبب ساز به برجستگي‌هاي كوچك چربي تحت ديده ‌شود. براي محو كردن اين شرايط اوليه، تمامي ابرو را با ضربات قابل انعطاف خودكار يا اين كه سايه تيره لبريز نمائيد، چراكه زماني ابرو شرايط نيكي داشته‌ باشد ديگر پف ديده خيلي جلب‌اعتنا نمي‌نمايد. آنگاه سراغ كانسيلر برويد كه بايستي دو سكو از رنگ طبيعي پوست‌تان پر‌نور‌خيس باشد و با اسفنجي مطلوب كانسيلر را دقيقا ذيل پف‌ها بزنيد و به سمت بيني محو نماييد. حواس‌تان باشد نبايد كانسيلر را به سمت بالا ببريد. هم اكنون نوبت آن ميباشد كه روي پلك را بدون نقص با سايه قهوه‌اي بپوشانيد (يعني از خط مژه‌هاي بالا تا فرورفتگي بالاي ديده)، اين تيرگي تا حد متعددي ايرادهاي پلك را مي‌پوشاند و كاري مي نمايد كه پف‌هاي پايين ديده كمتر به‌لحاظ برسند.
به كار گيري از قابل انعطاف كننده مژهبه عبارتي‌طور كه موهاي‌تان به قابل انعطاف‌كننده احتياج دارااست، مژه‌هاي‌تان هم قابل انعطاف‌كننده مي خواهد. شايسته ترين قابل انعطاف‌كننده براي مژه‌ها وازلين ميباشد. شب‌ها قبلي از خواب دست خويش را به اندكي وازلين آغشته فرماييد و لايه‌اي بسيار نازك از آن بر مژه‌هاي‌تان بزنيد. به كار گيري از قابل انعطاف‌كننده‌هاي مژه سواي نياز به ورژن پزشك معالج جانور در داروخانه‌ها هم اثر گذار ميباشد. اين قابل انعطاف‌كننده‌ها دارنده پروتئين‌هاي شبيه كراتين و بيوتين‌ ميباشند و مژه‌ها را تقويت و مرطوب مي كنند. اين قابل انعطاف‌كننده از شكسته شدن مژه‌ها دوري كرده و درنتيجه پس از يك‌سري هفته سبب ساز بلند‌خيس شدن مژه‌ها ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.