وسيله‌اي براي پوشاندن تيرگي

۸۷ بازديد


براي اكثر زمان ها ما كانسيلر، وسيله‌اي براي پوشاندن تيرگي ذيل ديده ميباشد ولي در صورتي‌كه رويه و ترسيم صحيح كار كردن با كانسيلر را خاطر بگيريد مي توانيد از آن براي پوشاندن تمام معايب فيس مثل جاي جراحت‌ها به كارگيري كنيد. سارا امينيان، كارشناس آرايشگري درين ورقه به شما كمك مي‌كند تا بدانيد كاربردهاي متنوع كانسيلر چه است و چه‌طور به شما براي يك آرايش و پيرايش كامل كمك مي‌كند.

كانسيلر چيست
كانسيلر تحت ديده چه خصوصيت‌هايي داراست؟
كانسيلر پايين ديده بايستي يك يا اين كه دو مرتبه پر‌نور‌خيس از رنگ كرم‌پودري باشد كه به كار گيري مي‌كنيد. از آنجا كه پوست ذيل ديده خيلي دقيق و نازك ميباشد رگ‌هاي آبي رنگ تحت آن به راحتي رنگ پوست اين نصيب را كمي تغيير و تحول ميدهد. يك كانسيلر پر‌نور با بدن زردرنگ به راحتي مي تواند رنگ آبي‌رنگ اين رگ‌ها را بپوشاند و پوست اين نصيب را يكدست جلوه دهد. اما براي پوست‌هاي خيلي پر‌نور كانسيلر صدفي،  ‌رنگ مطلوب‌تري ميباشد.


در صورتي سياهي ذيل ديده بيش ‌از اندازه ميباشد...
در حالتي‌كه سياهي‌ها و كبودي‌هاي تحت ديده بيش‌ از اندازه باشد يك كانسيلر معمولي نمي‌تواند كمك چنداني بكند. درين مواقع پيشنهاد مي‌كنيم سراغ تصحيح‌كننده‌هاي هلويي‌رنگ و صورتي برويد تا بتوانيد رنگ‌هاي ذيل ديده را كاملا بپوشانيد. در مرحله آن‌گاه سراغ يك كانسيلر با بدن زردرنگ برويد تا بتوانيد روي تصحيح‌كننده گذشته را بپوشانيد و پايين ديده را پر‌نور كنيد.
جاي آسيب را با كانسيلر زردرنگ بپوشانيد
كانسيلرها و پوشاننده‌هاي مختلفي در بازار وجود دارا‌هستند كه هر كدام با اعتنا به مواد تشكيل‌‌‌دهنده خويش كارايي خاصي دارا هستند؛ به عنوان مثال كانسيلري كه براي پوشاندن سياهي‌هاي تحت ديده ميباشد به هيچ وجه مطلوب پوشاندن جاي جراحت يا اين كه تاتو وجود ندارد يا اين كه به هيچ عنوان نمي‌تواند قرمزي‌ها را بپوشاند. براي پوشاندن جوش‌ها، جاي آسيب‌ها و تاتو مي بايست سراغ كانسيلرهايي برويد كه بدن رنگ زرد دارا هستند و نسبتاً هم‌رنگ پوست رخ ميباشند.
كانسيلر را چطور استعمال كنيد؟
1. مقدار قابل قبولي از كانسيلر را در نقطه گزينه نظرتان بزنيد. راجع‌به ديده بهتر ميباشد از كناره داخلي ديده آغاز و آن‌گاه كانسيلر را به سمت خارج پخش كنيد. بايستي پلك ذيل را با كانسيلر بپوشانيد تا ديگر به هيچ وجه سياهي‌ها و قرمزي‌ها به ديده نيايند.
2. درحال حاضر وقت آن ميباشد كه كاري كنيد كانسيلر كاملا جذب پوست شود، آهسته نوك انگشت را روي كانسيلر بگذاريد و كمي فشار دهيد تا پوست پايين انگشت كمي گرم شود و كانسيلر به خورد پوست برود.
3. در غايت هم كانسيلر را با پودر كاملا محو كنيد.

7 روش طبیعی موثر برای رفع تیرگی قوزک، آرنج و زانو

برای حل این مشکل می توانید از هر یک از روش های زیر به دلخواه خود استفاده کنید:

1- یک قاشق غذاخوری نمک بردارید و چند قطره آب لیمو و چند قطره عسل به آن اضافه کنید. آن را خوبی مخلوط کنید و روی نواحی سیاه پوست خود بمالید. این روش نه تنها باعث کمرنگ شدن لکه های تیره می شود بلکه باعث نرم شدن پوست هم می گردد.

2- برای رفع تیرگی پوست می توانید از لیمو استفاده کنید. برای اینکار لیمو را له کنید و مقداری شکر در آن بریزید. سپس این مخلوط را به آرامی روی پوست بمالید تا تیرگی های آن از بین برود. می توانید به جای شکر از نمک نیز استفاده کنید.

3- یک قاشق غذاخوری نمک بردارید، چند قطره آب لیمو و چند قطره عسل به آن اضافه کنید. آن را بخوبی مخلوط کنید و روی نواحی تیره ی پوست خود بمالید. اینکار نه تنها باعث از بین بردن لکه های تیره می شود بلکه باعث نرم شدن پوست هم می گردد.

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.