يادگرفتن كانتور چهرهاين فراگيري

۱۰۲ بازديد


يادگرفتن كانتور چهرهاين فراگيري در رابطه كانتور و هاي لايت چهره ميباشد، در‌اين مقاله به شما يادگرفتن داده مي‌شود كه چطور فارغ از هيچگونه كار جراحي، يك رخ قشنگ داشته باشيد كه تمام اجزا متناسب به حيث برسند.
در واقع با يك‌سري اسباب و اثاث آرايشي بي آلايش شما مي‌توانيد سيرتكامل، پيشاني خوشگل، فك، چونه، بيني و لباي بزرگي داشته باشيد.
در صورتي دوس داريد بدونيد كه چطور با كانتور، فيس از شرايط يكنواختي درمياد، بدون شك با ادامه فراگيري با ما هم پا باشيد.

كانسيلر چيست


كانتور كردن سبب ساز ميگردد كه شما بتوانيد ايرادهاي رخ را پاره اي اصلاح فرمائيد. كانتور يكي‌از پيرايش هاي واجب چهره محسوب ميشود، كه در حالتي كه شما نخواهيد زياد آرايش و پيرايش غليظي داشته باشيد و به يك آرايش و پيرايش معمولي بسنده فرماييد، توصيه ميشود از كانتور به كار گيري فرمائيد تا فيس طبيعي خيس و زيباتر جلوه نمايد.
توصيه ميشود پس از فانديشن كردن، با پودر صورتتون رو ست نكنيد، زيرا در صورتي‌كه بخواهيد از اسباب و اثاث آرايشي، كانتورهاي چرب و يا اين كه مدادهاي SmashBax نماييد، به علت اينكه اين اسباب و اثاث چرب ميباشند و روي پودر استعمال ميشوند، سبب ساز آلوده و كثيف كاري ميشند.
بعداز اينكه فانديشن انجام شد، در شرايطي‌كه مي خواهيد از كانتوري به كارگيري فرمائيد كه چربه، از پودر فيكس استعمال نكنيد و بعداز فانديشن فورا بريد سراغ كانتوركردن با توليد ها چرب.
ولي درصورتي كه ميخواهيد كه كانتور را با پودر انجام دهيد در‌اين حالت وضعيت فرق مي كنه و بعد از فانديشن كردن از پودرفيكس به كارگيري فرماييد و آن گاه از توليدها پودري، براي كانتور به كار گيري نمائيد.
درين فراگيري شما اصل كانتور كردن را مي آموزيد. اوليه با به كارگيري از كانتور چرب فيس را كانتور مي‌كنيم و بعد از آن با استعمال پودر كانتور روي اونو ميكس مي‌كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.